Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. Cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Detalesnę informaciją apie naudojamus slapukus bei kaip atsisakyti savo sutikimo, galite rasti čia.

D.U.K.

Dažniausiai užduodami klausimai

Kur galima apžiūrėti baldus?

Mūsų baldų salonus galite rasti: Utenoje (J.Basanavičiaus g. 72, tel. +370 697 65599) ir Šiauliuose (Tilžės g. 225, tel. +370 676 33466)
Taip pat visas prekes rasite mūsų el. parduotuvėje www.elda.lt

 

Ar baldams  taikoma  garantija?

Taip, visiems mūsų parduodamiems baldams taikoma 24 mėnesių fiziniams asmenims ir 12 mėnesių juridiniams asmenims gamintojo garantija. Dėl garantijos reikia kreiptis elektroniniu paštu, adresu: info@elda.lt

 

Ar tikrai pristatote baldus nemokamai?

Nemokamo pristatymo paslauga iki tiek, kiek gali privažiuoti automobilis, teikiama, jei užsakymo minimali krepšelio suma viršija 100 Eur. Už pristatymą į Kuršių Neriją imamas papildomas 60 Eur mokestis. Užsakymus pristatome savo transportu, taip sumažindami apgadinimų transportuojant galimybę.

 

Kiek trunka pristatymas?

Jei baldai yra sandėlyje pristatymo terminas nuo 1 d. d. iki 10 d. d.
Jei baldai užsakomi pagal kliento pasirinktą spalvą, išmatavimus ir specifikaciją, vidutinis gamybos terminas apie 35 d. d.
Kiekvienas klientas informuojamas asmeniškai, nes gamybos terminas gali keistis dėl skirtingų gamintojų.

 

Kuriuo metu pristatote baldus?

Prekės pristatomos Pirkėjo nurodytu adresu susisiekus internetinės parduotuvės www.elda.lt atstovui dieną prieš iki prekių pristatymo dienos ir suderinus su Pirkėju pristatymo laiką. Taupant Pirkėjo laiką, baldų pristatymo dieną, valandą prieš vykstant į nurodytą adresą, vairuotojas pasiskambina ir patikslina pristatymo laiką. Baldai pristatomi tik darbo dienomis.

 

Ar teikiate baldų užnešimo ir surinkimo paslaugas?

Pardavėjas įsipareigoja baldus nemokamai pristatyti Pirkėjo nurodytu adresu iki tiek, kiek gali privažiuoti mašina. Baldų įnešimo ir surinkimo paslaugos yra mokamos ir nustatomos pagal konkrečią prekę.

 

Ar baldai bus nesurinkti?

Parduodami baldai yra nesurinkti ir supakuoti į gamintojo apsaugines pakuotes. Ant pakuotės yra nurodytas baldo pavadinimas ir, dažnu atveju, jį sudarančių pakuočių kiekis. Baldus klientas turi susirinkti pats arba užsakyti mokamą surinkimo paslaugą.

 

Baldus, kurie kabinasi ant sienos, taip pat kabinate?

Taip, jeigu užsakote surinkimo paslaugą tokių baldų, kurių dalys kabinasi ant sienos - mes jas pakabinsime už papildomą mokestį.

 

Ar prie baldų yra surinkimo instrukcija?

Taip, prie kiekvieno baldo, kurį reikia surinkti, yra išsami surinkimo instrukcija.

 

Kaip galima atsiskaityti už baldus?

www.elda.lt. internetinėje parduotuvėje atsiskaityti už baldus galite Jums patogiausiu būdu:
•    Mokėjimas pavedimu prieš atvežant prekę (visus reikalingus rekvizitus matysite išankstinėje sąskaitoje, kuri bus atsiųsta į Jūsų nurodytą el. paštą);
•    Grynaisiais pinigais pristatymo metu;
•    Išsimokėtinai per pasirinktą terminą Inbank lizingo pagalba;
•    Išsimokėtinai per 3 mėnesius Moki3 lizingo pagalba.
Iškilus klausimams kreipkitės: tel. +370 697 65599 arba el. paštu info@elda.lt.

Ar užsakant baldus reikia sumokėti iš anksto?

Ne. Tokia galimybė žinoma yra, bet tai nėra būtina. Per 2 (dvi) darbo dienas Pirkėjas įsipareigoja sumokėti 30 % avansą nuo prekės kainos. Tik gavus apmokėjimą už prekes arba pasirenkant apmokėjimą grynaisiais pinigais (avansas mokamas jei prekė yra gaminama pagal kliento pateiktus išmatavimus, renkantis audinį ar kitaip keičiant baldo specifikaciją), pradedamas formuoti prekių siuntinys ir skaičiuojamas prekių pristatymo terminas.

 

Ar galima grąžinti nusipirktus baldus?

Taip. Tačiau baldų grąžinimui galioja grąžinimo taisyklės. Baldai turi būti nesurinkti ar nepradėti rinkti, nesugadinti, nepraradę prekinės išvaizdos ir pilnos komplektacijos. Plačiau skyriuje Taisyklės ir sąlygos (10 punktas).
Jeigu prekė buvo užsakoma pagal kliento pasirinktas spalvas, išmatavimus - PREKĖS NEGRĄŽINAMOS.

 

Ką daryti, jei gavome brokuotą baldą arba trūksta baldo dalies?

Gavus brokuotą baldą arba trūkstant baldo detalės, būtina pateikti:

  1. Užsakymo sutartį;
  2. Garantinio gaminio paso nuotraukas;
  3. Pažeistos detalės nuotraukas;
  4. Baldų surinkimo instrukcijoje pažymėtas brokuotas detales;
  5. Pakuotės nuotraukas;
  6. Baldo markiruotės nuotrauką (vieta, kur yra uždėtas antspaudas).

Visą informaciją būtina pateikti el. paštu. Nepateikus šios informacijos pretenzijos nenagrinėsime.

 

Pateikiau visus reikiamus dokumentus dėl brokuoto baldo. Per kiek laiko bus pašalinti visi trūkumai?

Visi pretenzijoje nurodyti baldų trūkumai įvertinami gamintojo, atsakymas į Jūsų atsiųsta pretenziją bus pateiktas nedelsiant ir ne vėliau nei per 10 d. d. nuo pretenzijos pateikimo.
Visi trūkumai šalinami nedelsiant iki 45 d. d.

 

Ar gali mano užsakytas prekes atsiimti kitas asmuo?

Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

 

Ar galiu pats atsiimti prekes?

Pirkėjas, prieš tai suderinęs atsiėmimo laiką, pats gali atsiimti prekes nemokamai viename iš Pardavėjo parduotuvės sandėlių, esančių adresais:

  • J. Basanavičiaus g. 72 II a., Utena;
  • Tilžės g. 225, Šiauliai (P.C. Tilžė);
  • Plento g. 2i, Kairių mstl., Šiaulių r.

  • Užsakytas prekes būtina atsiimti ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas nuo patvirtinimo, kad jos jau gautos. Pirkėjui pasiimant prekes savo transportu privaloma baldą apžiūrėti atsiėmimo vietoje, vėliau ant baldo pastebėti galimi transportavimo defektai nebus aptarnaujami garantinio sąlygomis.

     

    Netyčia sugadinau baldus, ar galiu kreiptis į Jus pagalbos juos sutvarkant?

    Žinoma, kreipkitės tel. +370 697 65599 arba el. paštu info@elda.lt ir pasistengsime Jums padėti išspręsti iškilusias problemas.

     

    Visada Lietuvoje
    baldus pristatysime

    NEMOKAMAI!


    Baldus pristatysime klientams patogiu metu, tai suderinus iš anksto. 
    Klauskite
    Klauskite
    Turite klausimų?
    Nežinote ką geriau pasirinkti?
    Reikia patarimo?

    rašyti žinutę

    Soc. erdvė
    ELDA baldai kontaktai

    Kontaktai
    PREKYBA BALDAIS

    PREKYBA BALDAIS VILNIUJE
    +370 606 10430 | vilnius@elda.lt
    PREKYBA BALDAIS ŠIAULIUOSE
    +370 676 33466 | siauliai@elda.lt
    PREKYBA BALDAIS UTENOJE
    +370 697 65599 | utena@elda.lt
    kontaktai