Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. Cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Detalesnę informaciją apie naudojamus slapukus bei kaip atsisakyti savo sutikimo, galite rasti čia.

Baldų grąžinimo sąlygos

365 dienų pinigų grąžinimo garantija

Jei nesate 100 % patenkinti gauta kokybiška preke, ją galite grąžinti per 365 kalendorines dienas ir atgauti visus sumokėtus pinigus. Baldų grąžinimu pasirūpinsime mes – atsiimsime juos nemokamai per 5 darbo dienas, nebent susitarta kitaip.

 

Tinkamos kokybės prekių grąžinimo sąlygos

- Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje. Pastaba: prekės apžiūrėjimui galite pašalinti pakuotės uždarymui skirtas juostas.
- Kokybiškų surinktų arba bandytų rinkti baldų grąžinti negalima.
- Prekė turi būti pirkėjo nesugadinta.
- Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) bei išsaugojus savo vartojamąsias savybes. Pastaba: šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė.
- Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo pirkėjo gauta.
- Prekė negali būti naudota. 
- Grąžinamas prekes galėsime paimti nuo tos vietos, kur gali privažiuoti krovininis automobilis.

Tinkamos kokybės prekių grąžinimas vykdomas vadovaujantis LR Civilinio kodekso 6.228-10 ir 6.228-11 straipsnių numatyta tvarka.

 

Prekių grąžinimo procesas

Norėdami grąžinti prekę (-es) per 365 dienas nuo jos pristatymo dienos, prašome susisiekite su mumis el. paštu info@elda.lt  ir nurodyti tikslų grąžinamos prekės (-ių) pavadinimą bei savo užsakymo numerį.

 

Pinigų grąžinimas

Sekančią dieną po prekių atsiėmimo, mes pervesime sumokėtus pinigus į jūsų banko sąskaitą.

 

----------

 

Grąžinimo sąlygos

Dėl kokybės kreipkitės el. paštu info@elda.lt,  mob. tel. +370 606 10440.

Baldams suteikiama 24 mėnesių garantija. Garantijos terminas pradedamas skaičiuoti nuo momento, kai pardavėjas perduoda prekę pirkėjui, kaip numatyta sutartyje. Garantija suteikiama tik pateikus daikto pirkimą iš pardavėjo įrodančius dokumentus. Saugokite pirkimo dokumentus, neišmeskite jų iki garantinio termino pabaigos.Garantiniu laikotarpiu nustatytus kiekybinius ar kokybinius neatitikimus ištaisysime, sukomplektuosime arba pakeisime kokybiškais savo sąskaita. Apie pastebėtą defektą baldo naudojimo metu prašome pranešti www.elda.lt kontaktais: el. paštu info@elda.lt. Apie sprendimą nedelsdami informuosime Jus, Jūsų nurodytomis susisiekimo priemonėmis. Prekių keitimas, grąžinimas ar trūkumų šalinimas vykdomas vadovaujantis mažmeninės prekybos taisyklėmis. Pirkėjas neturi teisės nutraukti sutarties, jeigu daikto trūkumas yra mažareikšmis pagal CK 6.363 straipsnio 8-ą dalį. Prekės garantija pagal įstatymą CK 6.338 str. nustato terminus reikalavimams dėl prekių trūkumų pareikšti. Vartotojų teisę atsisakyti nuotolinės sutarties ir ne prekybos patalpose sudarytos sutarties nustato CK 6.228(10) straipsnis.

 

Garantijos suteikimo sąlygos

Garantija taikoma prekių kokybės trūkumams, atsiradusiems dėl gamintojo kaltės.
Garantija galioja visoms baldų sudėtinėms dalims ir komplektuojamosioms detalėms, išskyrus  balduose įmontuotoms apšvietimo lemputėms , transformatoriams, veidrodžiams ir stiklinėm detalėm.
Natūralus prekės susidėvėjimas ar jos savybių pasikeitimas nelaikomas prekių kokybės trūkumu.
Natūralaus medžio tekstūros ir atspalvio nevienodumai nelaikomi prekių kokybės trūkumu.
Natūralūs audinio arba odos dėvėjimosi pakitimai nelaikomi prekių kokybės trūkumu.
Garantinis aptarnavimas netaikomas tais atvejais, kai prekės eksploatuojamos netinkamai arba sugadinamos dėl pirkėjo kaltės.

 

Pretenzijos pateikimas garantinio periodo metu

Reikia laisva forma parašyti el.paštu pretenziją , pridėti visus reikiamus priedus (nuotraukas, garantinį, pirkimo dokumentus)
Nufotografuoti prekės trūkumus (jei tokie yra)
Jei trūksta konkrečių detalių ar varžtų, trūkumus pažymėti surinkimo schemoje
Visą informaciją susiijusią su prekės trūkumais t.y. pretenziją išsiūsti el.paštu : info@elda.lt, taip pat galite susisiekti telef: +37060610440 dėl išsamesnės informacijos.
Visi pretenzijoje nurodyti trūkumai įvertinami gamintojo, atsakymas į Jūsų atsiūsta pretenziją bus atrašytas nedelsiant ir ne vėliau nei per 10d.d. nuo pretenzijos pateikimo.
Visi trūkumai šalinami pardavėjo arba gamintojo sąskaita nedelsiant ir ne vėliau nei per 30d.d.
 

ALTERNATYVAUS VARTOTOJŲ GINČŲ SPRENDIMO SUBJEKTAS – VALSTYBINĖ VARTOTOJŲ TEISIŲ APSAUGOS TARNYBA

Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius
Tel. +370 5 262 6751, faksas +370 5 279 1466
El. paštas tarnyba@vvtat.lt
Interneto svetainės adresas: www.vvtat.lt

Visada Lietuvoje
baldus pristatysime

NEMOKAMAI!


Baldus pristatysime klientams patogiu metu, tai suderinus iš anksto. 
Klauskite
Klauskite
Turite klausimų?
Nežinote ką geriau pasirinkti?
Reikia patarimo?

rašyti žinutę

Soc. erdvė
ELDA baldai kontaktai

Kontaktai
PREKYBA BALDAIS

PREKYBA BALDAIS VILNIUJE
+370 606 10430 | vilnius@elda.lt
PREKYBA BALDAIS ŠIAULIUOSE
+370 676 33466 | siauliai@elda.lt
PREKYBA BALDAIS UTENOJE
+370 697 65599 | utena@elda.lt
kontaktai