Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. Cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Detalesnę informaciją apie naudojamus slapukus bei kaip atsisakyti savo sutikimo, galite rasti čia.

Baldų grąžinimo sąlygos

365 dienų pinigų grąžinimo garantija

Kokybišką prekę, kuri nepateisino Jūsų lūkesčių, galite grąžinti per 365 kalendorines dienas nuo jos pristatymo / atsiėmimo dienos ir atgauti už ją sumokėtus pinigus. Grąžinamus baldus nemokamai paimsime iš sutartos vietos per 5 darbo dienas, nebent susitariame kitaip.

 

Tinkamos kokybės prekių grąžinimo sąlygos

- Prekė turi būti grąžinama originalioje ir tvarkingoje pakuotėje. Tai netaikoma pakuotės užklijavimui skirtoms juostoms, kurias reikia pašalinti norint apžiūrėti prekę.
- Kokybiškų baldų, kurie yra surinkti arba pradėti / bandyti rinkti, grąžinti negalima.
- Prekė turi būti nesugadinta (pirkėjo). Prekė turi būti prekinės išvaizdos – nepažeistos etiketės, apsauginės plėvelės ir t. t., išsaugojusi visas savo savybes. Šis punktas netaikomas kai yra grąžinama nekokybiška prekė.
- Prekė turi būti kokios pat komplektacijos, kokios buvo gauta.
- Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo pirkėjo gauta.
- Grąžinama prekė turi būti nenaudota.
- Grąžinamas prekes paimame iš vietos, iki kurios gali patekti krovininis automobilis.

Tinkamos kokybės prekių grąžinimas atliekamas vadovaujantis LR Civilinio kodekso 6.228-10 ir 6.228-11 straipsnių numatyta tvarka.

 

Prekių grąžinimo procesas

Jei norite pasinaudoti galimybe grąžinti prekę per 365 dienas nuo jos pristatymo / atsiėmimo dienos, susisiekite el. paštu info@elda.lt, nurodydami tikslų norimos grąžinti prekės (-ių) pavadinimą ir užsakymo numerį.

 

Pinigų grąžinimas

Pinigus už grąžintą prekę (-es) pervesime į Jūsų banko sąskaitą kitą dieną po prekės (-ių) atsiėmimo.

 

----------

 

Grąžinimo sąlygos

Dėl kokybės kreipkitės el. paštu info@elda.lt arba mob. tel. +370 606 10 440.

Baldams yra suteikiama 24 mėnesių garantija. Šis terminas yra pradedamas skaičiuoti nuo tada, kai pardavėjas perduoda prekę pirkėjui (kaip numatyta sutartyje), o garantija suteikiama tik tokiu atveju, kai yra pateikiami daikto pirkimą iš pardavėjo nurodantys dokumentai. Todėl reikėtų saugoti pirkimo dokumentus ir neišmesti jų iki garantinio laikotarpio pabaigos.

Garantinio laikotarpio metu nustatytus kiekybinius ar kokybinius neatitikimus ištaisome, sukomplektuojame arba pakeičiame kokybiškais savo lėšomis. Dėl defektų, pastebėtų baldo naudojimo metu, susisiekite el. paštu info@elda.lt. Apie priimtą sprendimą informuosime nedelsdami Jūsų nurodytais kontaktais.

Prekių keitimas, grąžinimas ar trūkumų šalinimas vykdomas vadovaujantis mažmeninės prekybos taisyklėmis. Pirkėjas neturi teisės nutraukti sutarties, jeigu daikto trūkumas yra mažareikšmis pagal CK 6.363 straipsnio 8-ą dalį. Prekės garantija pagal įstatymą CK 6.338 str. nustato terminus reikalavimams dėl prekių trūkumų pareikšti. Vartotojų teisę atsisakyti nuotolinės sutarties ir ne prekybos patalpose sudarytos sutarties nustato CK 6.228(10) straipsnis.

 

Garantijos suteikimo sąlygos

- Garantija yra taikoma dėl gamintojo kaltės atsiradusiems prekių kokybės trūkumams.
- Garantija yra taikoma visoms baldų sudėtinėms dalims ir komplektuojamosioms detalėms, išskyrus: balduose įmontuotoms apšvietimo lemputėms, veidrodžiams, transformatoriams, stiklinėms detalėms.
- Prekių kokybės trūkumu nėra laikomas natūralus prekės susidėvėjimas ar jos savybių pasikeitimas.
- Prekių kokybės trūkumu nelaikomi natūralaus medžio tekstūros ir atspalvio nevienodumai.
- Prekių kokybės trūkumu nėra laikomi natūralūs audinio arba odos dėvėjimosi pakitimai.
- Kai prekės yra eksploatuojamos netinkamai ar sugadinamos dėl pirkėjo kaltės – garantinis aptarnavimas netaikomas.

 

Pretenzijos pateikimas garantinio periodo metu

- Pretenziją garantinio periodo metu galite parašyti el. paštu info@elda.lt, laisva forma, pridėdami visus situacijai įvertinti reikalingus priedus: nuotraukas, garantinį, pirkimo dokumentus. Taip pat galite susisiekti tel. +370 606 10 440.
- Nufotografuokite prekės trūkumus, dėl kurių kreipiatės.
- Jei kreipiatės dėl trūkstamų detalių, varžtų ar pan., pažymėkite trūkumus baldo surinkimo schemoje.
- Visi pretenzijoje nurodyti trūkumai yra įvertinami gamintojo, o atsakymas Jums bus pateiktas nedelsiant, ne vėliau nei per 10 d. d. nuo pretenzijos gavimo.
- Visi trūkumai yra šalinami pardavėjo arba gamintojo sąskaita nedelsiant, ne vėliau nei per 30 d. d. nuo atsakymo pateikimo.
Dėl detalesnės informacijos kviečiame kreiptis tel. +370 606 10 440 arba el. paštu info@elda.lt.
 

ALTERNATYVAUS VARTOTOJŲ GINČŲ SPRENDIMO SUBJEKTAS – VALSTYBINĖ VARTOTOJŲ TEISIŲ APSAUGOS TARNYBA

Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius
Tel. +370 5 262 6751, faksas +370 5 279 1466
El. paštas tarnyba@vvtat.lt
Interneto svetainės adresas: www.vvtat.lt

Visada Lietuvoje
baldus pristatysime

NEMOKAMAI!


Baldus pristatysime klientams patogiu metu, tai suderinus iš anksto. 
Klauskite
Klauskite
Turite klausimų?
Nežinote ką geriau pasirinkti?
Reikia patarimo?

rašyti žinutę

Soc. erdvė
ELDA baldai kontaktai

Kontaktai
PREKYBA BALDAIS

PREKYBA BALDAIS VILNIUJE
+370 606 10430 | vilnius@elda.lt
PREKYBA BALDAIS ŠIAULIUOSE
+370 676 33466 | siauliai@elda.lt
PREKYBA BALDAIS UTENOJE
+370 697 65599 | utena@elda.lt
kontaktai