Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. Cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Detalesnę informaciją apie naudojamus slapukus bei kaip atsisakyti savo sutikimo, galite rasti čia.

Baldų grąžinimo sąlygos

Grąžinimo sąlygos

Dėl kokybės kreipkitės el. paštu info@elda.lt,  mob. tel. +370 606 10440.

Baldams suteikiama 24 mėnesių garantija. Garantijos terminas pradedamas skaičiuoti nuo momento, kai pardavėjas perduoda prekę pirkėjui, kaip numatyta sutartyje. Garantija suteikiama tik pateikus daikto pirkimą iš pardavėjo įrodančius dokumentus. Saugokite pirkimo dokumentus, neišmeskite jų iki garantinio termino pabaigos.Garantiniu laikotarpiu nustatytus kiekybinius ar kokybinius neatitikimus ištaisysime, sukomplektuosime arba pakeisime kokybiškais savo sąskaita. Apie pastebėtą defektą baldo naudojimo metu prašome pranešti www.elda.lt kontaktais: el. paštu info@elda.lt. Apie sprendimą nedelsdami informuosime Jus, Jūsų nurodytomis susisiekimo priemonėmis. Prekių keitimas, grąžinimas ar trūkumų šalinimas vykdomas vadovaujantis mažmeninės prekybos taisyklėmis. Pirkėjas neturi teisės nutraukti sutarties, jeigu daikto trūkumas yra mažareikšmis pagal CK 6.363 straipsnio 8-ą dalį. Prekės garantija pagal įstatymą CK 6.338 str. nustato terminus reikalavimams dėl prekių trūkumų pareikšti. Vartotojų teisę atsisakyti nuotolinės sutarties ir ne prekybos patalpose sudarytos sutarties nustato CK 6.228(10) straipsnis.

 

Garantijos suteikimo sąlygos

Garantija taikoma prekių kokybės trūkumams, atsiradusiems dėl gamintojo kaltės.
Garantija galioja visoms baldų sudėtinėms dalims ir komplektuojamosioms detalėms, išskyrus  balduose įmontuotoms apšvietimo lemputėms , transformatoriams, veidrodžiams ir stiklinėm detalėm.
Natūralus prekės susidėvėjimas ar jos savybių pasikeitimas nelaikomas prekių kokybės trūkumu.
Natūralaus medžio tekstūros ir atspalvio nevienodumai nelaikomi prekių kokybės trūkumu.
Natūralūs audinio arba odos dėvėjimosi pakitimai nelaikomi prekių kokybės trūkumu.
Garantinis aptarnavimas netaikomas tais atvejais, kai prekės eksploatuojamos netinkamai arba sugadinamos dėl pirkėjo kaltės.

 

Pretenzijos pateikimas garantinio periodo metu

Reikia laisva forma parašyti el.paštu pretenziją , pridėti visus reikiamus priedus (nuotraukas, garantinį, pirkimo dokumentus)
Nufotografuoti prekės trūkumus (jei tokie yra)
Jei trūksta konkrečių detalių ar varžtų, trūkumus pažymėti surinkimo schemoje
Visą informaciją susiijusią su prekės trūkumais t.y. pretenziją išsiūsti el.paštu : info@elda.lt, taip pat galite susisiekti telef: +37060610440 dėl išsamesnės informacijos.
Visi pretenzijoje nurodyti trūkumai įvertinami gamintojo, atsakymas į Jūsų atsiūsta pretenziją bus atrašytas nedelsiant ir ne vėliau nei per 10d.d. nuo pretenzijos pateikimo.
Visi trūkumai šalinami pardavėjo arba gamintojo sąskaita nedelsiant ir ne vėliau nei per 30d.d.
 

ALTERNATYVAUS VARTOTOJŲ GINČŲ SPRENDIMO SUBJEKTAS – VALSTYBINĖ VARTOTOJŲ TEISIŲ APSAUGOS TARNYBA

Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius
Tel. +370 5 262 6751, faksas +370 5 279 1466
El. paštas tarnyba@vvtat.lt
Interneto svetainės adresas: www.vvtat.lt

Visada Lietuvoje
baldus pristatysime

NEMOKAMAI!


Baldus pristatysime klientams patogiu metu, tai suderinus iš anksto. 
Klauskite
Klauskite
Turite klausimų?
Nežinote ką geriau pasirinkti?
Reikia patarimo?

rašyti žinutę

Soc. erdvė
ELDA baldai kontaktai

Kontaktai
PREKYBA BALDAIS

PREKYBA BALDAIS VILNIUJE
+370 606 10430 | vilnius@elda.lt
PREKYBA BALDAIS ŠIAULIUOSE
+370 676 33466 | siauliai@elda.lt
PREKYBA BALDAIS UTENOJE
+370 697 65599 | utena@elda.lt
kontaktai